CONSISTORI INFANTIL 2017

Durant el mesos de novembre i desembre hem iniciat les activitats per  renovar el consistori infantil.

Al llarg de la setmana ja s’han anat escollint els regidors de cada classe per ocupar les corresponents regidories.

Aquest dijous dia 13 de desembre, a les 3 de la tarda tindran lloc les votacions per escollir el nou alcalde o alcaldessa del 2017. En aquestes votacions hi participaran tots els nens i nenes d’educació primària, de 1r a 6è.

La mesa electoral, escollida per sorteig, la formaran: la Kiara Font (de 2n), en Guillem Vilardell (de 2n) i la Sara Domínguez (de 4t). Un nen o nena de 6è, supervisarà la votació i el recompte de vots.

Els candidats al consistori infantil són:

Pere Permanyer (3r), Ceci Amigó (4t), Guillem Verdaguer (4t), Pau Farrés (5è), Sergi Font (5è), Carla Subirana (5è), Ferran Méndez (6è) i Nico Olea (6è).

Aquí podeu seguir la campanya electoral i l’escrutini dels nostres candidats/ates:

Hecho con Padlet

L’acte de constitució del nou consistori per a l’any 2017 es farà el dia 20 de desembre a les 10h del matí a la Sala d’actes de l’Ajuntament de Sant Quirze de Besora, en presència de l’alcaldessa del poble, Rosa Vestit.

En aquest acte s’agrairà la participació a l’anterior consistori i es donarà el relleu al nou alcalde o alcaldessa i els regidors i regidores. Els familiars dels alcaldes i regidors infantils hi estan tots convidats.