Projecte Cantània

Aquest any l’Escola Sant Salvador ha participat a Cantània amb els alumnes de 5è. Es tracta d’una activitat participativa. Les escoles treballen una obra durant l’any amb tres sessions de formació obligatòria per al professorat. El gran final és la interpretació dels alumnes, una experiència musical inoblidable damunt de l’escenari..Els alumnes de 5è de la nostra escola han cantat a l’Auditori de Barcelona conjuntament amb alumnes d’altres escoles d’arreu de Catalunya. Dalt de l’escenari eren més de 800 nens i nenes. Aquest any s’ha realitzat la cantata “La nit dels malsons” ,cantata que es centra amb la temàtica de la por.

La metodologia a l’aula de música ha canviat al 2n i 3r trimestre, focalitzant els continguts de música en cadascuna de les cançons i els moviments escènics d’aquesta cantata. Aquest fet ha estat un canvi molt positiu i motivador per a la majoria dels alumnes. També ha estat una gran motivació saber que l’actuació es realitzaria a l’Auditori de Barcelona, juntament amb músics professionals.

Hem gaudit molt amb l’experiència!