Dossier a les famílies


 

  • Horari escolar:

INFANTIL:  MATÍ 9’30h a 13h  TARDA 15h a 16’30h

PRIMÀRIA:  MATÍ 8’30h a 13h  TARDA 15h a 16’30h

  • Horari de secretària i direcció :

Tots els matins 11:30-12:30

Dimarts 15:15-16:15

Us preguem que respecteu aquest horari

 

Telèfon/Fax  977 52 09 70

e-mail: e3003227@xtec.cat

Pàgina web de l’escola:    www.xtec.cat/ceipsantsalvador-tarragona

http://agora.xtec.cat/ceipsantsalvador-tarragona/

Bloc de l’escola: blocs.xtec.cat/santsalvador

 

NORMES BÀSIQUES DEL CENTRE:

 

  1. Heu de justificar totes les faltes d’assistència, fent constar els dies d’absència i la seva causa.

 

  1. Us recordem que en cas de malaltia contagiosa o parasitària (per ex. polls), recomanem que el nen o la nena no assisteixi a l’escola fins a la total recuperació. En aquest cas és convenient que aviseu al mestre o a la mestra per a prevenir el contagi de la resta de l’alumnat.

 

  1. Si es preveu una malaltia llarga, us agrairíem que aviséssiu al mestre o la mestra.

 

  1. L’escola no pot donar medicaments als seus alumnes. En casos excepcionals, per poder administrar medicaments als alumnes cal que el pare, mare o tutor legal aporti una recepta o informe del metge o metgessa on consti el nom de l’alumne/a, el nom del medicament a prendre i la dosi, i omplir el full corresponent que es lliurarà a la direcció del centre. Així mateix, el pare, mare o tutor legal ha d’aportar un escrit on s’autoritzi al personal del centre educatiu que administri al fill o filla, l’esmentat medicament.

 

  1. Si en alguna ocasió les famílies necessiten que un alumne entri o surti fora de l’horari normal hauran de comunicar-ho al mestre – tutor/a amb antelació, omplir el paper d’autorització que els donaran a consergeria i venir a buscar o portar l’alumne.

 

  1. Portaran bata tots els nens i nenes des dels 3 anys fins a 2n. L’escola té un model (quadret de cuina de ½ cm., cordada al davant amb canesú, butxaques i sense coll) que pot ser de tres colors: vermell, blau i verd. Al costat esquerra del canesú han de portar el nom (a ser possible en lletra majúscula, per ex: “MARIA”). Les bates les poden adquirir al local de l’APA:

–       Dilluns, dimecres i divendres de 15’15 a 16’15h

 

  1. Equip de gimnàstica. – Els alumnes de primària reben classes d’Educació Física que les donen els professors especialistes en aquesta matèria.

La no assistència a les classes d’Educació Física haurà d’ésser convenientment justificada als professors. No portar l’equip d’Educació Física es considera com a falta d’assistència a classe. Les absències no justificades motivaran l’avaluació negativa d’aquesta matèria.

L’equip esportiu bàsic obligatori per a primària es composa de pantaló curt blau marí, samarreta de màniga curta grogai xandall blau marí i groc amb el nom de l’escola. El xandall és optatiu, però molt recomanable. L’equip d’Educació Física ha d’utilitzar-se, únicament i exclusivament en les classes d’aquesta matèria i no com a roba habitual de vestir.

Han de portar el nom totes les peces (a ser possible en lletra majúscula, per ex: “MARIA”).

El poden adquirir al  local de l’APA:

–       Els dilluns, dimecres i divendres de 15’15 a 16’15h

 

A Educació Infantil és recomanable que el tinguin.

 

  1. No portar a l’escola coses de valor. Recordem la prohibició de portar mòbils a l’escola, el centre no es farà responsable.

 

  1. La presentació de sol·licituds de canvi d’opció de religió i menjador escolar pel proper curs es faran durant el mes de juny.

 

Salut escolar

 

Les activitats que es duen a terme són:

 

–       Control de carnet de vacunes.

–       6è de primària: Vacunació Hepatitis A+B i Varicel·la

–       Revisions dentals.

–       Assessorament sanitari sobre diferents aspectes a petició del centre.

–       Activitats de promoció de salut i d’altres que el departament assigni com a propostes.

 

 

Actualització del registre de dades dels alumnes

 

Atesa la necessitat de mantenir actualitzat el registre de dades que de cada alumne hi ha al centre, cal que les famílies comuniquin a la secretaria qualsevol canvi en les dades següents:

 

  • Domicili familiar.
  • Número de telèfon familiar, laboral o d’un veí per tal de poder-los localitzar en cas de necessitat
  • Canvi de domiciliació bancària dels alumnes de menjador.
  • Canvi de dades mèdiques o familiars que cal que l’escola tingui present a l’expedient dels alumnes.

 

APA

 

L’Associació de pares del centre està al servei de les famílies que requereixin el seu ajut o assessorament els divendres de 15:15 h a 16:15 h.http://www.calameo.com/read/0047576060b0f6fc84821

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>