Carnaval, carnaval…

Aquest curs el Carnaval de l’escola Sant Salvador ha obert les portes a les famílies. Els mestres i les mestres  de l’escola han dissenyat disfresses, han buscat músiques i han preparat balls amb l’objectiu que els pares i les mares disfrutin i els nens i les nenes s’ho passin d’allò més bé!!

El lema del Carnaval ha estat Un any Robòtic, així doncs els alumnes d’infantil s’han disfressat de bee-boots , unes abelletes robòtiques amb les que juguen i aprenen fent robòtica a l’escola.

Els alumnes de 1r i 2n.  s’han vestit amb la disfressa BOT-BOT ROBOT, que ens recorda als robots de joguina, de les pel·lícules i dels dibuixos animats. Amb un munt de botons que serveixen per donar ordres i sensors que capten informacions.

A cicle mitjà han sortit amb la disfressa dissenyada en homenatge a la saga d’Star Wars, on robots, androides i soldats lluiten per una gal·làxia plena d’estrelles.

I els més grans de l’escola amb la disfressa d’Emojis, inspirada en la pel·lícula del mateix nom. Aquests dibuixets que tots tenim als mòbils ens fan la vida més divertida, no? I què és un mòbil, sinó un petit ordinador?

FOTO CICLE SUPERIOR

Amb aquest carnaval hem disfrutat petits i grans!!!