2a Jornada #DMRBTKTGN a l’Escola Sant Salvador.

cropped-imatgecapcaleraDEF

Benvolgudes famílies,

El proper 7 de juny, dimecres, tindrà lloc la 2a Jornada #DMRBTKTGN sobre dispositius mòbils, robòtica i Internet de les Coses, a Tarragona i us hi volem convidar.

Alumnes de diversos centres educatius hi participaran i creiem important que tan familiars com alumnes ens acompanyéssiu i els hi donéssiu suport, donat que ells seran els autèntics protagonistes.

La jornada es farà a la nostra escola. El programa previst és aquest:

15.45 Recepció i registre

16.00 Benvinguda i inauguració

16.10 – 20.00 Exposició de projectes de robòtica i Internet de les Coses (Internivells)

a la Sala EXPO

17.00 – 19.00 Presentació del desenvolupament de projectes. Com s’ha fet? a la Sala MAKING OF. L’alumnat exposa com han treballat per aconseguir els objectius proposats.

17.00 – 19.00 Tallers. Grups d’alumnes explicaran com funcionen les coses tot fent participar als assistents. Es faran 4 Tallers simultanis a les dues sales WORKSHOPS.

20.00 – Final de la Trobada

Web de la Jornada:  https://blocs.xtec.cat/dmrbtktgn/

Alguns alumnes de 3r i 5è de la nostra escola exposaran els seus projectes realitzats a l’aula durant tot el curs relacionats amb robòtica, dispositius mòbils i programació.

Us hi esperem a tots!