Escola Sant Martí BCN

Carrer Sant Joan de Malta 130 - Barcelona 08018

Categories de cursos

Cursos disponibles

Aquest curs és la Intranet de l'escola Sant Martí.

Curs de presentació de l'editor gràfic GIMP

Curs que fa una anàlisi dels hàbits alimentaris i realitza propostes de millora de la dieta.

Autor/a: Francesc Segura Domínguez
    Llicència ús: Creative Commons: Reconeixement – NoComercial – CompartirIgual (by-nc-sa)

Curs adreçat a tota la primària on es treballa el cos humà, tots els aparells, les seves parts, funcions i característiques. Ordenat de cicle inicial a cicle superior.

Autor/a: Sarai Gonzalo-Bilbao

En aquest curs es treballa, de forma globalitzada, diferents tipus d'animals (petits, de granja i salvatges) mitjançant cançons, contes, documentals i activitats diverses.

Autor/a: Esperanza Tamayo
    Llicència ús: Creative Commons: Reconeixement – NoComercial – SenseObraDerivada (by-nc-nd)

Treball dels diferents contigunts referents amb els animals.

Autor/a: Gerard Gutierrez Alsinella

Utilitzem el text instructiu per descriure les instruccions de jocs que trobem a la web.

Autor/a: Anna Pérez; Núria Cervera

Moodle senzill per temes adreçat a l'alumnat de P5.Treball de lecto-escriptura, llenguatge matemàtic i música.

Autor/a: Betona Furment

Moodle senzill per temes adreçat a l'alumnat del cicle inicial de primària i NEE.

Autor/a: Àlex Font;Désirée Grifé;Maria del Mar Lluelles;Noemí Munné;Imma Palahí;Montserrat Pons

Aquesta unitat didàctica interdisciplinar s’adreça a cicle inicial, engloba continguts de les àrees de Coneixement del medi natural, social i cultural i llengua catalana i té com a base el treball d’algunes de les competències bàsiques mitjançant l'ús de les TIC.

Autor/a: Gemma Grau Ansó

El primer tema se centra a situar la figura de sant Jordi, tant des d'una perspectiva històrica com llegendària, mentre que el segon aprofundeix en la celebració festiva de la diada. El tercer tema serveix per introduir el món del llegendari català i, aprofitant la llegenda de Sant Jordi, es destina a conèixer la presència del drac així com a introduir els tres següents dedicats a treballar alguns dels grans temes del nostre llegendari:

• El món dels follets i les encantades
      • El llegendari de bruixes i bandolers
      • Per acabar amb les llegendes geogràfiques i de noms de lloc

Autor/a: Josep Roquer i Soler

Activitats de matemàtiques per al cicle mitjà: geometria, operacions, càlcul mental, numeració, estadística, mesura.

Autor/a: Xavier Eguiguren

Curs on es fa una explicació general dels cinc sentits i de les característiques més importants de cadascun d'ells. Es proposen recursos i activitats que complementen el treball a l'aula.

Autor/a: Miriam Arevalo Garcia

Curs adreçat al cicle inicial on es treballa el sistema solar: la Terra, la Lluna, el Sol i els Planetes.

Autor/a: Mª Luisa Colino

Activitats per treballar l'estructura de la frase: saber comptar i distingir paraules, ordenar paraules per compondre frases amb sentit, concordança de gènere i nombre.

Autor/a: Anna Pérez

Activitats complementàries de matemàtiques amb alguns materials teòrics,enllaços a pàgines web, JClic ... i altre material de reforç i ampliació.

Autor/a: Jordi Salas Ballesteros

Planning a Trip to London.

Autor/a: CRFPA

Curs per facilitar la comunicació entre els delegats i delegades de l'escola.