La fi del Rei Carnestoltes

La vella Quaresma ja és aquí. Ha posat fi a uns dies de gresca i xerinola dins les aules i els carrers del nostre poble.
Han passat moltes coses a l’escola Sant Llorenç des que el dimecres 7 de Febrer, vam rebre al Rei Carnestoltes entre… Llegeix més»

Setmana Esportiva 23-24

Bona tarda amigues i amics de l’Escola Sant Llorenç!
Com sabeu, el passat mes de gener i just tornant de festes de Nadal, vam celebrar la setmana esportiva a l’escola!
Una setmana plena d’activitats relacionades amb l’esport on vam poder gaudir de jocs, activitats d’orientació, zumba, dansa… Llegeix més»

Exposició de Pablo Picasso

Aquest curs el projecte de l’artista ha anat sobre el pintor Pablo Picasso. Els infants dels diferents cicles han passat unes setmanes treballant diferents aspectes de la biografia i obra d’aquest pintor. A principis del mes de febrer tota l’escola vam fer una sortida al… Llegeix més»

Setmana esportiva

Aquest any, després de les vacances de Nadal, des de l’escola i amb l’ajuda de diferents persones els infants han pogut gaudir d’una setmana esportiva.
Al llarg d’aquests dies s’han realitzat diferents activitats relacionades amb l’esport i l’activitat física.
Alguns infants van poder practicar diferents esports com… Llegeix més»

Tallers pedagògics per a famílies

Aquest any des de l’escola, juntament amb les reunions d’inici de curs, hem fet uns tallers pedagògics per a les famílies.
El primer taller va ser sobre l’avaluació i tenia per objectiu compartir la manera com entenem l’avaluació des de l’escola i fer-ne partícips a les… Llegeix més»

YAYOI KUSAMA

PROJECTE DE L’ARTISTA

Aquest curs hem treballat l’art contemporani, feminista, pop, minimalista i mediambiental amb una gran artista, la Yayoi Kusama. Les seves tècniques ens han ben captivat i així ho hem demostrat gaudint de cada pas del procés d’aprenentatge.

Aquí us deixem el vídeo amb l’exposició que us hem presentat.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració i participació.

VÍDEO EXPOSICIÓ

Estem construint un Galliner nou

Durant aquesta tardor i hivern, els mestres i les famílies estan fent un galliner de fusta a l’hort de l’escola. Abans teníem un altre galliner més petit. El galliner ens serveix per aprendre coses de la vida quotidiana de les gallines. A més a més… Llegeix més»

Diana per fer grups de Cicle Superior

La diana és un paper que ajuda a triar equips equilibrats quan fem projectes.
És com una teranyina-rodona-rúbrica que funciona amb gomets, que tenen les inicials dels nens/es de la classe. El gomet es fica dins d’una anella de la teranyina. Cada tros de teranyina és… Llegeix més»