Iniciem un nou curs escolar: 2015-2016

Benvolguts mares, pares, nens i nenes,
El proper dia 14 de setembre iniciem un nou curs escolar: 2015-2016 ple d’il·lusions per retrobar-nos tots plegats un altre cop, tot i que l’1 de setembre ens trobareu a tot l’equip docent preparant el nou curs acadèmic.
Donem la benvinguda al nostre centre a totes les famílies i especialment les de P-3 i les de les noves matrícules. Comencem amb un canvi: la nova web de la nostra escola.
Agraïm la feina dels exmestres i a totes les mares i pares que han deixat l’AMiPA pels canvis que s’han produït. L’anterior president, sr. Josep M. Mercadé va deixar el seu càrrec i també des d’ aquí li volem agrair la seva feina feta durant els darrers cursos així com als components del seu equip.
La nova presidenta, serà la Sra. Mònica Solé Padró a la qual desitgem molta sort.
Enguany tindrem dos mestres nous:  el sr. Francesc Fernández Fortuny, (1r i 2n) i el mestre d’Anglès i tutor del Cicle superior, el Sr. Rafael López García.
Com cada any, us informarem d’alguns aspectes sobre el funcionament de l’escola que de ben segur seran dels vostre interès. Amb aquest motiu us facilitarem, a les famíes, un dossier d’inici de curs
Finalment informar-vos que la nostra escola farà anys. El 19 d’octubre de 2016 commemorarem el 70è aniversari.
Desitgem de tot cor que tinguem un bon curs i que gaudim plegats de l’educació dels vostres fills.
Atentament,
Equip directiu