Dóna la Nota amb persones iguals

A l‘Escola Sta Creu de Calafell hem celebrat el Dia de la Dona unint-nos a la campanya Dóna la Nota, promoguda pel Camp d’Aprenentatge Pau Casals.

Hem sortit al pati de l’escola a celebrar aquest acte unes 500 persones,entre alumnes i mestres. Allà hem escoltat el conte La Petita Ciutat de la Igualtat, llegit per unes alumnes de sisè i després hem cantat la cançó Persones Iguals. Amb aquesta cançó reivindiquem la igualtat de gènere, com han fet a les més de 130 escoles que han participat a la campanya.

També hem pogut llegir una pancarta que han preparat els alumnes de l’escola explicant perquè es celebra el Dia de la Dona el 8 de març.

#donalanota #personesiguals