Reunió de pares de 6è

Divendres, 26 de febrer de 2016

16:45 de la tarda

Benvolguts pares i mares,

L’etapa escolar d’educació primària dels vostres fills i filles finalitza aquest curs.

La continuació de l’educació obligatòria, etapa d’educació secundària, té la seva continuïtat a l’ INSTITUT GIOLA, de Llinars del Vallès.

És important que vosaltres, pares i mares, estigueu informats i si teniu dubtes pugueu preguntar-los. Per això s’ha convocat aquesta reunió pel proper divendres, dia 26 de febrer a les 16:45 hores.

La Directora de l’Institut Giola , Sílvia Genís, vindrà aquí a la nostra escola, per explicar-vos el funcionament de la Secundària. Us esperem a la biblioteca del centre!

Aprofitem per dir-vos que l’Institut Giola farà una jornada de portes obertes el dimarts, 1 de març de 2016 de 18 h a 20h de la tarda.

Esperem que assistiu a la reunió i que per a qualsevol dubte o suggeriment us dirigiu a la vostra tutora de l’escola.

Llinars del Vallès, 16 de febrer de 2016

Molt atentament