Proves diagnòstiques de 3r

Benvolgudes famílies de 3r,

Entre els dies 4 i 15 de maig els vostres fills i filles passaran unes proves diagnòstiques centrades en les competències bàsiques del currículum. Són proves elaborades i organitzades  pel Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu, i tenen caràcter orientador i formatiu per als centres. Avaluen l’assoliment de la competència comunicativa lingüística i de la competència matemàtica al final del tercer curs de l’educació primària.

Aquestes proves seran passades pel propi centre.

És molt important que els  dies que s’han de passar les proves els alumnes no faltin a l’escola.

Així mateix com sempre, cal que els alumnes siguin molt puntuals.

Atentament,                                                                           Llinars del Vallès, a 30 d’abril de 2015

Equip Directiu