PLA CONSUM FRUITA

Benvolgudes famílies:

Un curs més, l’escola està adherida al “Pla de consum de fruita a les escoles” promogut pel Departament d’Ensenyament. L’objectiu és sensibilitzar als nostres alumnes de la importància de menjar fruita i verdura cada dia.

Enguany, els mesos de repartiment seran entre gener i juny de 2020. Es distribuiran peces de fruita seleccionades en funció de l’estació de l’any. La fruita es repartirà entre els nens i les nenes de P3 a 6è, a l’hora del pati. Comptem amb la col·laboració del menjador per la distribució i emmagatzematge de la fruita.

Des de l’escola acompanyem aquest pla amb una sèrie d’activitats pedagògiques per crear consciència de la necessitat d’una alimentació sana. Per completar el pla us proposem que des de casa els alumnes portin fruita per esmorzar cada divendres.

Aquest mes de gener els dies que menjarem fruita seran:

dimarts 14 dimecres 15 dijous 16
mandarina poma pera

A la pàgina web de l’escola i al calendari  podreu anar consultant els dies de consum de la fruita.