Pla Consum de Fruita

Aquest mes de febrer dins del “Pla de consum de fruita a les escoles” promogut pel Departament d’Ensenyament,  esmorzarem fruita el divendres 9, dimarts 13, dimecres14 i dijous 15. La fruita d’aquest mes és: Kiwi, Taronja, Poma i Pera.

L’objectiu és sensibilitzar als nostres alumnes de la importància de menjar fruita i verdura cada dia. La fruita es repartirà entre els nens i les nenes de P3 a 6è, a l’hora del pati. Comptem amb la col·laboració del menjador per la distribució i emmagatzematge de la fruita.