Castanyada 2018

Benvolgudes families,

Per celebrar la Castanyada us proposem que, juntament amb els vostres fills i filles, disfresseu fruits de tardor, elaboreu una composició o mòbils amb elements típics, com castanyes, moniatos, carabasses, magranes, fruits secs… i els porteu a l’escola el dilluns 29  d’octubre.

Us convidem a visitar l’escola i l’exposició dels treballs el proper dimarts 30 d’octubre de 16:30 a 17:00h.

El dimecres dia 31 d’octubre a la tarda els nens i les nenes poden venir disfressats de pastor/a o castanyer/a per celebrar la festa dins de l’escola.

Recordeu que el dijous 1 i divendres 2 són festius.

L’EQUIP DE MESTRES

Llinars del Vallès, dilluns 22 d’octubre de 2018

Colònies 5è: La Granja, Sta. Mª Palautordera

DIES: 15, 16 i 17 d’octubre de 2018
LLOC: La Granja, Sta. MªPalautordera
ACTIVITAT: “Em cuido per poder-te cuidar”
OBJECTIUS: Aprendre a conèixer-nos (autoconeixement), estimar-nos i cuidar-nos (autoestima). Treballar la consciència i l’alfabetització emocional, primer pas per poder identificar i nombrar les emocions. Afavorir la cohesió de grup.

Comunicat de sortida: Comunicat colònies 5è

Informació Colònies 5è: Em cuido per poder-te cuidar 5è.

Colònies 3r: La Granja, Sta. MªPalautordera

DIES: 15, 16 i 17 d’octubre de 2018
LLOC: La Granja, Sta. MªPalautordera
ACTIVITAT: “La Terra dels 5 regnes”
OBJECTIUS: Desenvolupar competències emocionals mitjançant activitats vivencials on treballem i entrenem habilitats personals i socials que ens permetin adquirir un millor coneixement de l’univers emocional i la capacitat de gestionar-lo de manera positiva. Afavorir la cohesió de grup.

Comunicat de sortida: Comunicat colònies 3r

Informació Colònies 3r: La terra dels cinc regnes 3r.