Visita de l’escriptora Tina Vallès

El passat dilluns 18 de març l’alumnat de 2n de primària va rebre la visita de l’escriptora Tina Vallès.
Ella és l’autora del conte La marieta sense taques, llibre que treballen aquest curs dins el programa “El Gust per la lectura”.

Educació sexual: El protagonista ets tu

El passat 15 de novembre, Mireia Colomer, infermera llevadora i exalumna del centre va impartir una xerrada sobre sexualitat a l’alumnat de sisè.
Els alumnes havien preparat una sèrie de preguntes que la Mireia va respondre d’una manera clara, concisa i entenedora, intentant trencar tabús.
Des de l’escola creiem que és importat oferir als preadolescents una informació clara i explícita sobre els temes d’aquest àmbit que els preocupen i que no hagin de recòrrer a fonts poc fiables i fins i tot contraproducents per a la seva salut física i emocional que acostumen trobar per les xarxes d’internet.