Aquesta setmana comencem a sisè els nous racons matemàtics……..

Racó 1. Els escacs no només és un dels jocs d’estratègia més antics que existeixen…. També és molt divertit i estimulant!
Entre els seus avantatges hi ha el
desenvolupament de la intel•ligència, creativitat, abstracció i memòria,
Racó 2. El Sudoku és un puzle de lògica que estimula les seves habilitats matemàtiques, la seva capacitat lògica i el pensament deductiu.
Racó 3. Joc RUSHHOUR. Joc que ajuda a desenvolupar les habilitats per la resolució de problemes, la geometria i la lògica.
Racó 4. Baralles de cartes. Aquestes cartes serveixen per jugar a molts jocs d ́estratègia. Alguns dels més populars als Països Catalans són la botifarra…… Llegeix més»

EL CARNAVAL A P3

Divendres 2 de febrer els nens de 6è ens van llegir el pregó del senyor carnestoltes i aquesta setmana hem seguit les seves consignes:

• DILLUNS: pijama
  • DIMARTS: pentinat divertit
  • DIMECRES: malalt o ferit
  • DIJOUS: cara pintada

També durant la setmana passada vam estar elaborant les nostres disfresses amb l’ajuda de… Llegeix més»

Hem anat a la ràdio!

Els alumnes guanyadors del concurs d’inventors hem anat a la ràdio a explicar els nostres invents i les activitats que vam dur a terme per la Setmana de la Ciència.
Ha estat una experiència genial que ens entrevistin! Volem agrair a tot l’equip de Ràdio Blanes… Llegeix més»

Dia de la Pau 2018

El dia 30 de gener vam celebrar el Dia Mundial de la No-violència i la Pau, coincidint amb l’aniversari de la mort de Mahatma Gandhi. Els més grans de l’escola, els nens i nenes de 6è, ens van llegir un emotiu manifest, gràcies al qual… Llegeix més»