BON SANT JORDI A TOTHOM!

PREINSCRIPCIÓ CURS 2018/2019

⇑Clicant la imatge disposareu de tota la informació.⇑

RECORDEU PERÍODE DE PREINSCRIPCIONS: Del 13 al 24 d’abril

Horari : Matins de 9 a 10,30h  i tardes de 15 a 16 h. excepte el dia 23 d’abril .

Cliqueu per veure la informació de la nostra escola   TRIPTIC1  i TRIPTIC2.

Projecte Oficis P5

Aquest tercer trimestre els alumnes de P5 hem començat a treballar un nou projecte: els Oficis. Per aquest motiu el passat divendres 20 d’Abril vam fer una sortida pel barri per conèixer les botigues i els comerços i veure els diferents oficis que hi ha.… Llegeix més»

Xerrada Bucodental

El passat dilluns 16 d’Abril ens van visitar a l’escola dues infermeres ajudants del dentista del CAP de Blanes per explicar-nos la importància de cuidar-nos les dents. Primer vam veure un video del “Ratoncito Perez”, després van explicar-nos com es produïen les càries i com… Llegeix més»