ANEM DE COLÒNIES!!

Els dies 5,6 i 7 d’abril els nens i nenes de 2n vam anar de colònies juntament amb els nens de P5. Vam anar a “Les Tallades”. Allà vam fer el centre d’interès dels astronautes.  Ens ho vam passar molt bé i va ser una experiència molt bonica.

Aquí teniu les fotos!!

ACOMIADAMENT 6è

Des que van començar P-3 fins que han arribat a 6è hem tingut moltes experiències, hem après moltes coses, hem fet amics i ens ho hem passat molt bé. També, de vegades, hem passat mals moments que, a la llarga, ens han ajudat a créixer.… Llegeix més»

TRIPTICS CONGRÈS DE CIÈNCIES

Els alumnes de cinquè porten a terme una campanya per tal de conscienciar a la resta dels companys de l’escola.
Amb aquesta campanya expliquen als seus companys com fer d’aquest món un món millor i ho fan a través de tríptics que han creat ells mateixos.
Pretenen… Llegeix més»

LIP DUB

LIP DUB creat a l’Escola Sant Andreu de la Barca durant la setmana cultural.

El tema tractat són les olimpiades. Apareixen tots els alumnes, mestres, personal laboral, cuinera i  monitors/es del menjador de l’escola.

Esperem que us agradi molt!!!