BONA PASQUA!

A la comunitat dels petits hem treballat la recepta de la mona. Hem escrit els ingredients a partir dels seus dibuixos i hem identificat alguns noms de la llista d’ingredients.

Avui tots els alumnes de l’escola farem de pastissers i pastisseres i demà ens la menjarem!

BONA PASQUA!

ELS CLIMES DEL MÓN

Els nens i nenes de la comunitat de grans han estat treballant els climes del món. Els climes són: tropical, àrtic, mediterrani, atlàntic i equatorial. Us proposen un repte; sabríeu dir quina maqueta correspon a cada clima?

PROVEM-HO EN CATALÀ!

Juguem al joc de la Queta. El joc crea un entorn d’aprenentatge vinculat a l’ús de la llengua oral, un aprenentatge clau per garantir l’adquisició d’una competència lingüística plena entre el nostre alumnat.

11a XILOFONADA POÈTICA

La comunitat dels mitjans 2 conjuntament amb infants de la ZER El Francolí i de la comarca van cantar i tocar a l’escenari en motiu de la 11a Xilofonada Poètica. Els infants van interpretar els poemes de Marc Granell del seu recull “La vida que creix”, musicats per Rosabel Bofarull, sota la direcció de Pol Berlinches.

SONIA DELAUNAY

A la comunitat dels mitjans 2 i a la comunitat dels grans experimentem amb l’art de Sonia Delaunay.

Sonia Delaunay va ser una pintora i una dissenyadora de les avantguardes artístiques que juntament amb el seu marit Robert Delaunay van ser grans representants de l’art abstracte i creadors de l’orfisme o simultaneisme.