Una escola que millora és una escola que aprèn. REFLEXIÓ: Després de noves vivències noves experiències!!. Els nens i les nenes de Segon Cicle.

Després d’haver experimentat aquest procés de cinc rodes de projectes d’aprenentatge global som conscients que aquesta forma d’aprenentatge ens afavoreix de cara al futur.
A l’hora del treball conjunt dels estudiants de diferents nivells es promou la feina en grup, la col·laboració, el creixement com a persones, les relacions socials entre d’altres àmbits pel nostre desenvolupament.
Tot i això, al principi de curs, quan es va mostrar la proposta no ens va entusiasmar, sobretot degut a que hauríem de treballar amb nens i nenes d’altres nivells. Ens vam mostrar poc oberts en el sentit de compartir les idees.
En fi, sense l’aportament de tothom hagués estat impossible aconseguir que aquesta dinàmica de treball hagués anat endavant.

Els nens i les nenes de Segon Cicle.