UNA ESCOLA QUE MILLORA ÉS UNA ESCOLA QUE APRÈN… Cantània 2018: Partícules. Generació 2007

El passat 22 de maig, els nostres alumnes de 5è van participar al “Cantània 2018”.

Aquest any amb la Cantata “Partícules” hem assistit a l’origen i evolució de l’Univers.

Ara fa uns tretze mil vuit cents milions d’anys hi va haver una gran explosió… i a través de les 10 cançons d’aquesta obra musical, es fa un viatge a través dels diferents moments de l’expansió de l’univers, on els nostres alumnes van representar les partícules i les forces que fan possible aquest fenomen.

Ha estat un treball musical i coreogràfic intens al llarg de tot el curs que ens ha proporcionat moltes estones d’aprenentatge!

Aquí us deixem un tastet en vídeos!