ESPAI AMPA (segon trimestre)

Benvolgudes famílies volem recordar-vos que podeu demanar ajudes per a les sortides i les colònies del vostres fills. També que teniu el blog de l’AMPA per seguir les nostres activitats. I aprofitem per recordar-vos els
Objectius generals

• Representar a les famílies.
  • Conèixer el projecte educatiu de l’escola.
  • Col·laborar amb l’Equip Directiu Pel bon funcionament del projecte educatiu.
  • Dinamitzar i promoure la participació de les famílies mitjançant les Comissions mixtes i els baula d’aula i assemblea.
  • Administrar i gestionar els recursos que aporten els associats per mitjà dels ajuts per colònies, festes, cangurs i altres.
  • Participar amb un membre (a poder ser el president/a) en el Consell Escolar.
  • Participar en les diverses Comissions mixtes com a representants de la Junta.
  • Assumir la gestió del servei de menjador escolar del centre, amb l’aprovació de la Direcció i el vist i plau del Consell Escolar.
  • Establir canals de comunicació efectius entre la junta i els socis.(via baules i consultes via web) també mitjançant les assemblees i el full informatiu.
  • Assegurar el tractament confidencial de la base de dades com diu la llei de protecció de dades. Actualitzar la llista de socis anualment.