UN GRUP DE NENS I DE NENES FAN UN TALLER D’ALUMNES A LA IX JORNADA DE PROGRAMACIÓ I ROBÒTICA EDUCATIVES AL CITILAB.

Aquest curs hem tornat a presentar ponència a la Jornada, pero la novetat és que hem anat amb un taller d’alumnes del Segon Cicle. El dissabte 20 de maig vam anar al Citilab a compartir amb els experts les nostres creacions robòtiques. Us deixem un vídeo resum. Moltes FELICITATS a tots els participants i moltes gràcies per ajudar a fer xarxa i generar nous REPTES!!.

Taller d’alumnes de Segon Cicle al Citilab curs 16/17 CGP from Riera de Ribes on Vimeo.