LA CASTANYADA 2016 A L’ESCOLA RIERA DE RIBES.

Avui, 28 d’octubre hem celebrat la festa de La Castanyada a l’escola Riera de Ribes.

La Castanyada és una festa popular catalana que prové d’un antic ritual funerari. Mengem castanyes, panellets, boniatos i fruita confitada. Les castanyeres vénen al carrer les castanyes torrades embolicades en paper de diari (les paperines).
Ens ha visitat la Sra. Castanyera i els nens i les nenes de l’escola han dansat uns balls per ella. Després hem berenat les receptes elaborades per tots els nivells, tot això acompanyat de totes les famílies de l’escola.
Moltes gràcies a t@ts per fer-ho possible. Aquí us deixem un vídeo que recull la festa i unes fotos. Bona Castanyada!

Castanyada2016RIERA from Riera de Ribes on Vimeo.