On Som?

L’Escola Riera de Ribes està en el nucli de Ribes del municipi de Sant Pere de Ribes, a la comarca del Garraf. Situada en un entorn agradable i natural, en el bosc de Can Coll i al costat de la riera de Ribes.

L’Escola Riera de Ribes és de dues línies des d’Educació Infantil a Primària.

Escola
A l’entrar al recinte de l’escola   hi ha una zona per aparcar bicicletes i patinets.

L’edifici està envoltat per diferents espais  d’esbarjo (pati d’infantil, pista de basquet, de futbol,  etc)  i un espai natural, el bosquet.

L’escola gaudeix de les aules i d’altres espais com: biblioteca, gimnàs, sala d’informàtica, laboratori, espai de música i altres com arquitectura, artista, etc.

També hi ha el menjador i  cuina pròpia.