Benvinguda

Us donem la benvinguda a la pàgina de l’Escola Riera de Ribes. Som una escola pública que fa possible una proposta innovadora, singular i de qualitat que creix des de la reflexió compartida, cadascú des del lloc que ocupa, per a la millora.

PRESENTACIÓ

L’Escola Riera de Ribes és una escola pública, catalana, arrelada i compromesa amb l’entorn tan natural com social. Atribuïm a l’educació una funció social compartida, cadascú des del lloc que ocupa, dirigida cap al desenvolupament personal de tots els membres de la comunitat educativa, principalment les nenes i nens, per la comprensió i participació reflexiva i crítica de la realitat, i per la dignitat de tots i totes. Una escola en constant procés de reflexió per aconseguir un ensenyament de qualitat, que es fonamenta en set idees:
• Una escola centrada en les persones;
• en la integració dels sabers que configuren el currículum;
• que genera contextos personals i comunitaris culturalment rics i complexos;
• que té en compte les idees dels nens i nenes com a base del treball;
• centrada en la comunicació;
• que s’interessa per la millora i
• que pertany a una comunitat.