Comissions mixtes (EN PROCÉS D’ACTUALITZACIÓ)

Les comissions mixtes són grups de treball que depenen directament del Consell Escolar.  Aquestes comissions són oportunitats que ofereix l’escola per a què els diferents estaments de la comunitat educativa puguin participar en la millora del projecte.

El nostre agraïment a tots els membres de les comissions per la seva col.col·laboració i la seva disponibilitat.

Pedagògica
És un equip de professionals del centre, pares i mares que treballen per acomplir els encàrrecs del Consell escolar i proposar idees de millora per promoure el coneixement de la linia pedagògica de l’escola en el si de la comunitat.

Membres que la formen:

• Equip directiu: Belén J., Susana G.
  • Mestres: Elena F., Núria S., Mercè C. Núria B.
  • Families: Ana A., Daniel B.

Econòmica
És un equip de professionals del centre, pares i mares que treballen per la gestió econòmica del centre amb la finalitat de garantir la transparència en la distribució de les despeses. A la vegada han d’acomplir els encàrrecs del Consell escolar i proposar idees de millora.
La comissió econòmica és obligatòria en tots els centres educatius públics.

Membres que la formen:

• Equip Directiu: Mari N.
  • Mestres: Montse P., Marga M.
  • Junta AFA: Taryn P.
  • Famílies: Núria G., Josep F., David S., Manuela M., Daniel B.

Convivència (per més informació feu click)                                                                                                                                                                   És un equip de professionals del centre, pares i mares que treballen per mantenir sa el clima relacional del centre. A la vegada han d’acomplir els encàrrecs del Consell escolar i proposar idees de millora.

La comissió  de convivència és obligatòria en tots els centres educatius públics.

Membres que la formen:

• Cap d’estudis: Susana G.
  • Mestres: Núria B., Lola S., Rosa Maria B.
  • Junta AFA: Jordi F., Silvia P.
  • Famílies: Lali M., Laia B., Adrian S., Daniel B., Carolina O.
  • Convidats Empresa de Menjador: Assumpta C., Montse A.
  • Ajuntament: Enrico C.

Festes
És l’equip de professionals del centre, pares i mares que treballen per organitzar les festes de l’escola amb la finalitat de coordinar, programar i executar el calendari festiu tradicional de l’escola. També  ajuden, organitzen i canalitzen la participació de les famílies en les festes.  A la vegada han d’acomplir els encàrrecs del Consell escolar i proposar idees de millora.

Membres que la formen:

• Cap d’estudis: Susana G.
  • Coordinadores: Dolors C., Ester P., Sofia M.
  • Mestres: Jordi P., Mar G., Sarai O.
  • Junta AFA: Toti
  • Famílies: Núria G., Núria R., Lena S., Paula P.

Manteniment
És un equip de professionals del centre, pares i mares que treballen pel manteniment i millora de l’edifici i la seva seguretat.

• Secretària: Mari N.
  • Mestres: Noemí M., Jordi P., Natalia G.
  • Junta AFA: Mar
  • Famílies: Jordi G., Joan T., Albert del B., Carolina O.
  • Bidell: Àlex S.

Menjador
És un equip de professionals del centre, pares i mares que treballen per la coordinació del servei de menjador amb l’objectiu de fer una gestió compartida, des del lloc que ocupa cadascú, per consolidar i millorar el projecte d’escola. A la vegada han d’acomplir els encàrrecs del Consell escolar i proposar idees de millora.

Membres que la formen:

• Equip directiu: Belén J.
  • Mestres: Carlos G., Maria F., Gemma G.
  • Junta AFA: Kay V., Marina
  • Famílies: Anna B., Bet B., Ingrid I.
  • Empresa de menjador: Assumpta C., Josep B., Montse A.

Flexibilització de l’horari escolar (per més informació feu click)
És un equip de professionals del centre, pares i mares que treballen per acomplir els encàrrecs del Consell escolar i proposar idees de millora amb l’objectiu de fer un estudi de la flexibilització de l’horari escolar tenint en compte el que diuen les famílies i els experts.

Membres que la formen:

• Mestres: Araceli V., Mar G., Maria F., Andrea G.
  • Junta AFA: Núria E.
  • Famílies: Maite S., Montse C., Varis A., Carolina O.