ANEM AL CONGRÉS!!

El dimecres 16 de maig varem anar a presentar el projecte de Recercaixa sobre “El modernisme: Accés obert” al Cosmocaixa de Barcelona.

Un cop arribarem es van fer les presentacions a l’auditori on nosaltres i les altres escoles van presentar els seus projectes.

Com a representants de la nostra escola van sortir la Mar, el Joel i el Miquel. Després de la presentació es va fer una fira on tots els grups podien presentar tota la feina feta. Nosaltres varem portar els treballs sobre els autors modernistes, els dibuixos fets al taller del Pepe, els fulletons informatius, la roba modernista,… I ens varem organitzar molt bé per estar a la paradeta de la fira i poder visitar també el Cosmocaixa.

Ens ha agradat moltíssim aquest projecte i l’hem valorat molt positivament. Estem tots d’acord que poder participar en aquest tipus de projecte és una gran oportunitat i una gran experiència i que cal fer-lo cada any.