UN FINAL DE CURS DE … TEATRE

Estem arribant al final de curs, i entre d’altres, podrem gaudir dels teatres que hem preparat entre tots en els tallers que hem organitzar aquest trimestre.

Així doncs, el divendres 17 i el dilluns 20 podrem gaudir de les quatre obre de teatre: Mama Mia, El molinet de sal, Joan sense por i El rei meló.

Per qüestions organitzatives i de capacitat, aquesta vegada el teatre el restringim als alumnes de l’escola. De totes maneres el gravarem i us farem arribar un enllaç per poder-los visualitzar tantes vegades com desitgeu!!!

Abans, però, el dijous 16, el Bibliobús ens obsequiarà amb una obra de teatre, que ens servirà per escalfar motors i aprendre’n molt!!