L’HECTÀREA

Estem fent el projecte Life Montserrat.

A partir d’uns documentals vàrem veure el desastre que van provocar els focs dels anys 1986 i 1994.

Parlaven  de les hectàrees de bosc cremades i ens vàrem preguntar què és una hectàrea. Una hectàrea són 10.000 metres quadrats. Com la podríem representar per fer-nos una idea? L’escola mesura una hectàrea? I el bosc de l’escola?

Cada grup prepara 100 metres amb una corda per fer una hectàrea.

No hi ha prou espai per representar i veure una hectàrea. Així doncs ens l’emportarem a les sortides que anirem fent de Life Montserrat, de Viu al parc i del Parc de Sant Llorenç per veure si trobem una extensió tan gran.