LA PARADA DEL BUS: ON ÉS EL CIVISME?

El curs 15-16 tota l’escola vam fer el projecte JO CÍVIC, I TU?. El grup dels grans amb la Irene van decidir que una de les actuacions que farien aquell curs era repensar com estava la parada del bus i adonar-se’n que les pintades que hi havia no els agradaven. Després de molts càlculs i diferents propostes, van decidir que tornarien a pintar aquesta parada pública i demanarien ajuda a l’ajuntament. D’aquest fet fa només 3 anys, i actualment l’aspecte de la parada del bus torna a ser la mateixa que el punt de partida.

Des de la classe dels grans, hem estat parlant sobre aquest fet i quins motius haurien portat a algunes persones  del poble a tornar a fer pintades a la parada, i no només a la parada, sinó també a la façana de l’escola i als bancs del davant. Tots estem d’acord que no ens agrada, i que tots pagarem aquests desperfectes perquè els Impostos que paguem a l’ajuntament hauran de destinar-se a netejar i repintar aquesta parada del poble.

Hem estat pensant diferents solucions a aquest problema, però de moment, només volem fer públic el nostre rebuig cap a aquests actes que no aporten res al poble i que, pel contrari, desllueixen i perjudiquen l’escola i el Planet com a barri.

Us anirem informant de les actuacions que fem, i demanem col·laboració i ajuda a totes les persones del poble que tinguin ganes d’ajudar-nos a tenir un espai més net al voltant de l’escola.

Vista actual de la parada del bus del planet

1. Genís

Gràcies per preocupar-vos de la parada.
    Jo visc davant de l’estació de tren i el tros de bosc del voltant està sempre brut de deixalles.
    Hi ha un grup de gent que es veu la beguda i llença la llauna, es menja l’entrepà o la pasta i llença l’embolcall.
    Però afortunadament també hi ha un altre grup de gent que periòdicament recull la brutícia i la porta a reciclar.
    No defalliu. Que predomini la bellesa!

1. Maria Casanovas Autor de l'article

Hola Genís,
      Som la classe dels Grans, aquest matí hem llegit el teu comentari i estem d’acord amb tu.
      No t’amoïnis perquè no defallirem!
      Esperem ben aviat tornar a tenir l’entorn de l’escola net.

2. Maria Casanovas Autor de l'article

Hola Petits,
    la classe dels grans potser us demanem ajuda per tornar a repintar la parada del bus.
    Us anirem informant de les novetats. Ens posarem en contacte quan ho necessitem.
    Moltes gràcies pel vostre comentari.

Classe dels Grans