EL CARTELL DE LA FIRA DEL MON GEGANTER

El cartell que anunciarà la FIRA DEL MÓN GEGANTER 2017 serà el que han realitzat la Maribel i la Mariona, de la classe de grans de l’escola. Han guanyat el concurs que han organitzat entre les escoles de Vacarisses, Ullastrell i Rellinars.

Felicitats als guanyadors, a tota la classe de grans pels bons cartells fets i a les mestres.

Gràcies a tots els que heu vingut a fer costat!!!

IMG_1975_optIMG_1995_opt IMG_1976_opt IMG_1982_opt IMG_1991_opt IMG_1993_opt IMG_1998_opt IMG_1999_opt IMG_2002_opte

1. Laura Irigoin

Moltes felicitats noies!! Quins nervis devíeu passar, no?? Us haig de dir que m’agrada molt el cartell i m’encanta la tècnica que heu fet servir per fer-lo. Felicitats de nou!!

2. Tatiana

Hola sóc Tatiana felicitats Maribel i Mariona per haver guayat, i als altres que no han guayat no passa res perque estic segura que ho haveu fet tots molt be els cartells.
    Fins haviat compañs.