Conte de Sant Jordi

Entre tots hem fet un conte per Sant Jordi, que es titula “Les aventures dels quatre amics”.

Primer vam decidir quin tros feia cada grup (inici, final i història principal) i després ho vam ajuntar. Vam buscar que la història conjunta tingués sentit i les parts principals d’un conte, modificant el que fes falta.

També vam fer els dibuixos d’aquest conte, que havien d’estar relacionats amb la història, vam decidir el títol i escollir la portada i la contraportada. Tot això ho vam fer en grup.

Aquesta idea de fer un conte, ens va venir del Joan Turu, que ara per Sant Jordi també publicava el seu conte, escrit i il·lustrat per ell.

Ara hem decidit que anirem per les diferents classes de l’escola a llegir el nostre conte i, a més a més, li enviarem al Joan Turu.

1. Carme (mare Marçal i Martina)

Enhorabona Mitjants Petits!!

Molt bona iniciativa!!

M’encanta el conte, i la Martina me l’ha explicat amb molta il·lusió!!!

Felicitats per la bona feina!!

Carme.