UN CARNAVAL DE CINEMA

Per la pista de l’escola han desfilat aquesta tarda tota mena de personatges: superherois, princeses, animals, criminals, éssers fantàstic, astres solars, mags i fins i tots, uns combos de crispetes. I és que, si mireu d’ajuntar el carnaval amb el cinema, obtindreu una festivitat d’allò més diversa i entretinguda. De la mà de “la Blu”, una guacamaia valenta i divertida, hem ballat i hem gaudit amb els espectacles que els alumnes ens havien preparat. Felicitats a tots i a totes, hem passat una tarda de carnaval això, de CINEMA!

1. Sonia

Ha estat un plaer poder participar d’aquesta festa i presentar a cadascun dels grups participants del show. La veritat és que tots i totes es mereixen una gran ovació per les seves actuacions.

2. Chaemaa Kouira

Tots vosaltres heu de saber que tots els cursos han fet un gran esforç portant una gran disfressa i fins i tot alguns han fet un extraordinari ball o un espectacle, és molta feina però ha sigut molt divertit! 😉