SORTIDA AL DELTA DEL LLOBREGAT

El passat dimarts els alumnes de les classes dels Tucans i els Flamencs (P5) van realitzar la sortida al Delta del Llobregat, relacionada amb el projecte del nom de la classe.

Durant aquest primer trimestre hem parlat de les aus, de les seves característiques més importants i hem buscat un munt d’informació. Ara tocava anar a veure-les i conèixer més detalls per part dels professionals.

Hem observat plomes, hem pogut veure diferents tipus de nius, hem escoltat cants d’ocells i el que més ens ha agradat és que hem pogut fer observació d’aus a ull nu i a través del telescopi.

Ha estat una sortida la mar de maca!

Si cliqueu al collage de fotos, podreu veure algunes més!