EXPOSICIÓ DELS PROJECTES DE SEGON

Els alumnes de 2n han fet l’ exposició dels projectes treballats al primer trimestre: les estrelles i els minerals.  Els nens/es estaven molt ilusionats  i entusiasmats en presentar a les famílies tot el que havien après i  malgrat els “nervis escènics”, podem dir que les exposicions van ser tot un èxit .

Volem agrair a totes les famílies l’ estreta col·laboració, tant en la creació dels murals, com en la participació a l’exposició.

Si cliqueu a sobre de cada foto podreu veure els vídeos de cada una de les exposicions realitzades

1. Heidi

Pel que he vist als vídeos, us heu convertit en experts i expertes en Minerals i Planetes i Estrelles !
    Ho heu fet molt bé! Segur que pares i mares han gaudit molt compartint una tarda amb vosaltres. Felicitats a tots els alumnes de Segon i a les seves mestres!