ENIGMES MUSICALS

Aquesta setmana cultural hem reconvertit el clàssic concurs d’enigmes en audicions sorprenents. Els alumnes han hagut d’escoltar bandes sonores originals per tal d’endevinar els títols que s’amagaven darrera. Hem proposat diferents films, segons les edats dels alumnes. Per als més petits, hem seleccionat des del clàssic “Rey León” a la recent “Frozen“. Per als més grans, des de “Star Wars“, fins a “Piratas del Caribe“, entre d’altres.

En aquesta edició el nombre d’alumnes que ha encertat tots, o gairebé tots els títols, ha estat molt nombrós, així que hem hagut de fer una tria aleatòria, entre tots els encertants. Atorguem un premi per cicle i els premiats en aquesta ocasió, han estat:

Educació Infantil: Classe dels Flamencs-P5B

Cicle Inicial: Sara Olmeda-1rA

Cicle Mitjà: Mario León-4tB

Cicle Superior: Martí Vilaltella-6èB

Felicitats a tots per la vostra participació i no deixeu de veure cinema. Juntament amb la lectura, és una de les formes més econòmiques de “viatjar”!