ELS DRETS DELS INFANTS

Amb motiu de la celebració de la Convenció sobre els Drets dels Infants, declarada el 20 de novembre de l’any 1989, els nens i les nenes de cicle mitjà, juntament amb alumnes d’altres escoles, han participat en l’elaboració d’uns plafons on hi apareixen representats cadascun dels 10 drets fonamentals de tot infant:

1. Dret a la igualtat, sense distinció de raça, religió o nacionalitat.
2. Dret a una protecció especial que asseguri un creixement mental i social sa i lliure.
3. Dret a un nom i a una nacionalitat.
4. Dret a una alimentació, habitatge i atenció mèdica adequats.
5. Dret a una educació i atenció especials per als infants físicament o mentalment disminuits.
6. Dret a comprensió i afecte per part de les famílies i de la societat.
7. Dret a l’educació gratuita. Dret a divertir-se i a jugar.
8. Dret a atenció i ajuda preferents en cas de perill.
9. Dret a protecció contra l’abandonament i l’explotació en el treball.
10. Dret a rebre una educació que fomenti la solidaritat, l’amistat i la justícia entre tothom.

La nostra escola ha col·laborat en l’elaboració d’aquests plafons i estaran exposats tant a les biblioteques municipals com al nostre centre. Quan tinguem les dates, us ho farem saber per a què vingueu a l’escola a veure el meravellós treball que han fet els vostres fills i les vostres filles.

Aquí us deixem les imatges dels nostres treballs.

1. Esther

Que tots aquests drets siguin respectats! Després d’expressar-los plàsticament, continuem treballant, reflexionant i prenent consciència en la nostra vida diària.
    Bona feina i treball de tots els participants!!! Molt bé!

2. Esther

Que tots aquests drets siguin respectats! Després d’aquestes expressions plàstiques, continuem treballant, reflexionant i prenent consciència.
    Bona feina feta per tots els participants. Molt bé!!!