EL REIXAC A LA TELEVISIÓ DEL VALLÈS

La setmana passada el Canal Terrassa va realitzar una gravació a la nostra escola, amb els alumnes de 2n, mentre realitzaven l’ activitat “Cooperem jugant” amb l’ entitat Irènia, Jocs de Pau. Els nens/es van realitzar jocs i dinàmiques de grup que els feien pensar i buscar solucions a diferents situacions quotidianes. Valors com l’ empatia, l’ ajuda, la col·laboració, el respecte i la cooperació van estar presents al llarg de la sessió. Després de realitzar aquestes dinàmiques els nens/es van reflexionar sobre les seves maneres d’ actuar.

No us perdeu la gravació. Segur que us agradarà!

Si cliqueu a l’enllaç veureu la resta de fotos de l’activitat i si cliqueu la foto podreu accedir al vídeo del programa.