CONTES D’EN SERGI 2018

El passat divendres 20 d’abril va tenir lloc a l’Auditori de Montcada i Reixac el lliurament de premis del concurs d’escriptura “Els Contes d’en Sergi”, que enguany ha arribat a la seva 19a edició.

Després de gaudir d’un espectacle a càrrec de la companyia “El somni del drac”, i amb molts nervis, vam saber el desenllaç del veredicte: quatre alumnes de l’escola van ser premiades!

Felicitem amb molt d’honor a la Berta Villaubí, pel seu conte “El sol que volia anar a la lluna”, a la Laia Pérez, per “El somni de la lluna”, l’Andrea Roche per “El Mico i les seves aventures” i  a la Núria Calle, per “El conte desordenat”.

Volem agrair a totes i a tots els alumnes  el vostre esforç. Gràcies a vosaltres hem omplert de contes les aules de l’escola, per fer-los arribar al Grup Juvenil La Ballesta i mantenir viu el record d’en Sergi.