Viatge en família; 18 mesos d’experiència viatjant pel món.

En Miquel i la Sara junt amb els seus dos fills en Ferran i l’Ona han estat 18 mesos viatjant pel món i ens ho han vingut a explicar. Hem quedat meravellats amb tots els països, ciutats, pobles i petites tribus que han conegut i amb les seves espectaculars fotografies. Ens han donat l’oportunitat de reviure amb ells aquesta experiència de vida que segurament els ha marcat per sempre i hem après coses curioses sobre indrets del món que no havíem vist mai. Els nens i nenes de Cicle Mitjà han estat molt atents a tot allò que ens explicaven; com viatjaven, on dormien, els problemes que podien trobar, els animals que es creuaven, anècdotes de la vida diària, què menjaven…i no han perdut cap detall!

Els i les mestres de Cicle Mitjà i els alumnes de l’Escola Mn. Ramon Bergadà els volem donar les gràcies per aquesta aportació que ens han regalat i sobretot per obrir-nos els ulls cap a una nova manera de viure i de fer turisme.

Si voleu conèixer més sobre en Miquel, la Sara, en Ferran i l’Ona els podeu seguir al seu blog que és molt interessant!

Viatge en família