“Tocats del bolet”

Tocats del bolet

El passat dilluns 23 d’octubre gràcies a la iniciativa del M. Ángel, mestre de l’àrea de Coneixement del medi natural i social, vam tornar a gaudir d’una magnífica exposició de bolets.

És el segon any que la tenim a l’escola i tots i els alumnes vam poder veure i tocar les diferents classes i espècies de bolets que tenim al nostre entorn més proper.

Volem agrair a l’associació “Els Tocats del bolet” de El Morell perquè ens han deixat per unes hores la seva XXIII exposició i sobretot al M. Ángel per ensenyar-nos quins bolets es poden menjar i a quins no ens hem ni d’apropar.

Esperem que la metereologia ens permeti  l’any vinent tenir moltes més varietats de bolets!