Tastet de futbol!!

Durant les activitats que es van dur a terme dins de la setmana cultural de l’escola, el dijous per la tarda , els alumnes d’infantil vam tenir el plaer de participar en una activitat de futbol. Ens va visitar un dels entrenadors de l’equip d’infantil de Constantí, el qual va preparar unes petites activitats per saber , més o menys, com és un entrenament de futbol. Els nens/es van gaudir molt!!!. Moltes gràcies per la visita Toni!!! Seguidament teniu un recull fotogràfic de com va ser l’activitat. Esperem que us agradi tan com a nosaltres!!

Tastet de futbol!