Consell escolar

COMPOSICIÓ DEL CONSELL ESCOLAR

Sector mestres: Jordi Ricart, Marina Hernández, Sarai Ramada, Noèlia Muñoz, Meri Nepal i Vanessa Becerra.

Sector pares: Gemma Gomez, Carlos Patiño, Oriol Valls, Lidia Carbajo i Laura Clavell.

Equip Directiu: Marta Vinyeta, Mercè Bretcha, Virgínia Julià

Ajuntament: Sonia Afuera

PAS: Fina Aumedes.

PAE: Sara Saura.

Designació AFA: Maite Rodríguez

El consell escolar és l’òrgan de participació dels diferents sectors de la comunitat educativa en el govern dels centres.

Les mares i els pares dels alumnes matriculats en un centre educatiu, per mitjà dels representants escollits en les eleccions, formen part del consell escolar del centre.

El formen els representants de tota la comunitat educativa, és a dir, direcció, professors, alumnes, famílies, personal d’administració i serveis, representant de l’administració local i altres persones que el mateix consell consideri necessàries.

La funció principal del consell escolar és la de debatre i aprovar temes relacionats amb el funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, el pla i la memòria anuals de centre, la carta de compromís, les normes d’organització i funcionament, el pressupost i rendiment de comptes, el procediment de selecció i la proposta de cessament del director, etc.

Atenent a la normativa vigent, fem públics els acords presos al consell escolar tenint en compte que la mateixa normativa destaca que “només cal especificar els acords presos de forma breu i tenint en compte la protecció de dades personals.” (Documents per a l’organització i la gestió dels centres)

CARPETA ACORDS