Benvinguts al nou curs 2015-2016

El dia 14 de setembre, inici del curs escolar, l’entrada al centre s’efectuarà de la següent manera:

• Alumnat de P3: els pares els acompanyaran fins la classe.
  • Alumnat de P4: els pares els acompanyaran fins als porxos i els deixaran amb la seva tutora
  • Alumnat des de P5 fins a 6è: s’hauran de dirigir als porxos del pati i buscar el cartell corresponent al seu curs on estaran les tutores del cicle i els pujaran a les aules. Allà es farà la repartició de grups.

Recordem que a partir de l’endemà els alumnes de Primària no faran files i cada nen pujarà a la seva classe.

Bon-inici-curs-2015-16

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *