VISITEM LES FONTS APADRINADES

Tots els alumnes de l’Escola dins del marc de les Jornades Europees del Patrimoni 2017, el Projecte Fonts i la Setmana Saludable, hem caminat per visitar Font Guillera, la Font del Marçal i la Font de les Coves.

Els més petits de l’escola han fet l’excusió fins a la Font de les Coves i els alumnes de CM i CS hem caminat fins a la Font del Marçal i Font Guillera on hem aprofitat per recollir mostres de la natura, bàsicament d’arbres ja que, durant el projecte Erasmus, estudiarem els arbres del nostre entorn.

Hem caminat molt però ens ho hem passat molt bé. Feia dies que no visitàvem les fonts que fa un temps que tenim apadrinades i que hi hem anat fent actuacions que formen part del Projecte Fonts.

(Alumnes de 6è)

(Clicant sobre una de les imatges podreu accedir a la galeria fotogràfica)