SEMIFINALS DEL CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA A BARCELONA

Avui, l’alumna Ona Tomàs de sisè, acompanyada de la seva família i de la seva tutora han participat a les Semifinals del Certamen de Lectura en Veu Alta que s’ha portat a terme a l’Auditori del CaixaForum de Barcelona.

Després de passar els quarts de final amb una excel·lent interpretació i lectura d’un fragment de l’obra que havien estat treballant a l’escola l’Ona ha realitzat molt bon paper a les semifinals on cal destacar l’alt nivell de tot l’alumnat participant.

Ella principalment i tota l’escola ens emportem una gran experiència estant orgullosos del seu treball i la seva implicació que han fet que arribés fins a les semifinals amb una impecable lectura.

El que es premia en aquests concursos també és el procés que s’ha seguit per arribar-hi més que el resultat final o sigui que, en aquest cas, la nota amb què s’hi ha arribat és realment alta.

Podeu veure i sentir la seva participació clicant AQUÍ

Moltes felicitats Ona i, recordeu, LLEGIR ENS FA MÉS LLIURES!

1. Escola Lluçanès Autor de l'article

Moltes felicitats Ona, una gran representació que ens recorda a tots que amb ganes, esforç, constància i dedicació es poden arribar a assolir grans fites.
    Felicitats, ho has fet molt i molt bé!