PINTEM AMB L’ARTISTA JOAN TURU

Avui, els nens i nenes de 1r de Cicle Inicial han tingut l’oportunitat de col·laborar en l’elaboració d’un mural ubicat a la paret de l’escola bressol municipal La Pitota.

Per grups, els nens i nenes han pogut pintar els bonics personatges creats per l’artista Joan Turu i que simbolitzaven moments del tradicional Ball dels Romeus o de la Pitota que es balla durant la celebració del Carnaval i que dóna nom també a l’escola bressol.

Segur que tots ells han viscut una experiència inoblidable. El seu granet de sorra ha fet que el mural quedés així de bonic! Així que…moltes gràcies a tots i totes i, en especial, a l’Ajuntament i en Joan Turu per ajudar a fer possible aquesta participació.

pitota

Clicant sobre una de les imatges podreu accedir a la Galeria Fotogràfica