PASSATEMPS SOBRE ELS ARBRES DEL LLUÇANÈS I FAMÍLIES GUANYADORES

Ja fa uns dies que els alumnes de sisè van repartir entre totes les famílies de l’escola uns passatemps que havien elaborat ells mateixos sobre els arbres del Lluçanès que dónen nom a les diferents aules de l’escola.

Els alumnes de sisè van elaborar, fent ús de les TIC, sopes de lletres en català, castellà i anglès, laberints, diferències i mots encreuats tots ells relacionats amb el nom dels següents arbres: figuera, roure, alzina, pollancre, ginebre, boix, plàtan, desmai i pi.

Un cop ho van haver explicat als alumnes de cada aula, van repartir per cadascun d’ells una butlleta amb els diferents jocs que cada nen/a va portar a casa per tal de poder resoldre els diferents enigmes plantejats.

Després que 64 famílies dipositéssiu la vostra butlleta amb les solucions, avui dia 12 de novembre s’ha realitzat un sorteig que ha donat per guanyadores 4 famílies. Si voleu saber quines són les famílies afortunades podeu visualitzar el vídeo-resum del sorteig:

Totes elles s’emporten a casa un clauer de fusta decorat pels mateixos alumnes de sisè. Des de l’escola i, en especial, el grup d’alumnes de sisè volem donar les gràcies a totes les famílies per la vostra implicació i per motivar i ajudar als vostre fills/es a trobar les respostes correctes.

Ha sigut una experiència molt bonica i gratificant per tots. Gràcies a tots per fer-la possible!