PARTICIPEM A LA JORNADA “REPTE EMPRESA”

Avui dia 11 de maig, els alumnes de CS hem participat a la jornada Repte Empresa juntament amb l’escola Terra Nostra d’Olost i dues escoles de Vic. S’ha celebrat a l’edifici del Sucre de Vic.

Primer hi ha hagut una xerrada d’en Pere Domènech, un pediatre del Consorci Hospitalari.

Després, tots nosaltres ens hem distribuït en diferents grups segons el color del nostre distintiu i cada grup teníem diferents reptes a assolir relacionats amb el tema de la Salut.

1. Dir les coses que, com a nens ens agradaria millorar dels hospitals.
  2. Dissenyar l’hospital del futur.
  3. Crear un anunci de ràdio per tenir hàbits saludables.
  4. Crear la mascota del Consorci Hospitalari de Vic.
  5. Organitzar un activitat per aconseguir diners per ajudar els hospitals del tercer món.
  6. Dissenyar un transport amb material reciclat per persones amb discapacitat.
  7. Crear una història sobre els hàbits saludables
  8. Dissenyar la revista del Consorci Hospitalari de Vic

Per fer-ho hem hagut de treballar amb equip, parlar i debatre.

També hem utilitzat molts materials diferents: peces de lego, plastilina, cartolines, gomets, revistes…

Quan hem acabat ho hem presentat a la resta de grups.

Ens ho hem passat genial i hem après molt!

Notícia redactada pels alumnes de 6è

(Clicant sobre les fotografies es pot accedir a tot l’àlbum de la Jornada)