ELS ALUMNES DE LA COOPERATIVA “EL RACÓ DEL LLUÇANÈS” FEM PARADA

Els alumnes de Cicle Superior us animem a visitar la parada de la nostra cooperativa “El Racó del Lluçanès” on trobareu productes creats per nosaltres mateixos.

D’aquesta manera acabem un Projecte que ens ha ajudat a aprendre tots els passos que cal seguir per crear una empresa, treballar en grup i organtizar-nos tot utilitzant les eines TIC i habilitats més artístiques.
Diumenge 14 de maig ens trobareu al mercat de Prats de Lluçanès de les 10 del matí a la 1 del migdia.

US ESPEREM!

Cartell i tríptic creat per nosaltres mateixos:

2

1

Per més informació podeu visitar la pàgina on, des del nostre Departament, hem anat publicant les notícies que fan referència al nostre projecte: http://agora.xtec.cat/ceipprats/categoria/projectes-descola/emprenedoria/
Departament de Comunicació de la cooperativa